.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز پایانی طرح‌های دریای مازندران/ غوطه‌ور بودن 2 غریق در دریا
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: روزهای گذشته یک تن در ساحل محمودآباد و یک تن در ساحل بابلسر غرق شد که همچنان در دریا غوطه‌ور هستند.

به گزارش شمال نیوز، نقی کریمیان امروز درباره آخرین وضعیت دریای مازندران اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح‌ها دریا تا روز گذشته یعنی طی 123 روز گذشته تعداد غریق در دریای مازندران به 32 تن رسید.

 

وی افزود: طی این مدت تعداد نجات‌یافتگان از غرق شدن در دریای مازندران یه یک‌هزار و 331 نفر رسید که از این تعداد 988 نفر مرد و 343 نفر زن هستند.

 

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران اضافه کرد: همچنین از تعداد نجات‌یافتگان 70 نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌های سطح استان اعزام شدند که از این تعداد 54 نفر مرد و 16 نفر زن هستند.

 

کریمیان با اعلام اینکه امروز، روز پایانی اجرای طرح‌های دریا است، تصریح کرد: باتوجه به مواج و طوفانی بودن دریا توصیه ما به مردم این است به هیچ وجه وارد دریا نشوند.

 

وی بیان کرد: همچین لازم است افراد از شنا کردن در مناطق دنج خودداری کنند.

 

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران اظهار کرد: روزهای گذشته یک تن در ساحل محمودآباد و یک تن در ساحل بابلسر غرق شد که همچنان در دریا غوطه‌ور هستند و ناجیان غریق تلاش بسیاری برای جست‌وجوی جسدهای این دو تن داشتند که باتوجه به شرایط مواج بودن دریا باید منتظر باشند وضعیت آرام شوند تا جست‌وجوها را از سر بگیرند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.